Pomiń aktualności

Aktualności

Obraz Administracja Użytkownik
Portal dla startupów
Administracja Użytkownik w dniu poniedziałek, 3 sierpień 2015, 15:25 napisał(a)
 

Informacja od Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. w Bielsku-Białej:

Dla wszystkich, którzy zainteresowani są rozpoczęciem działalności gospodarczej i założeniem własnej firmy, dla tych, którzy mają pomysł, a nie wiedzą jak go zrealizować, dla tych, którzy szukają pomocy oraz informacji potrzebnych przedsiębiorcy i potencjalnemu nowemu biznesmenowi uruchamiamy portal społecznościowy i wsparcia rozwoju nowych przedsięwzięć typu startup!

Na stronie www.westartup.pl znajdziecie ludzi podobnych do Was. Ludzi poszukujących odpowiedzi na pytania związane z rozwojem pomysłów biznesowych, poszukujących wsparcia na poszczególnych etapach powstawania pomysłu na firmę czy też produkt. Na portalu westartup znajdziecie ludzi, którzy podzielą się swoim doświadczeniem nabytym w trakcie wielu lat zarządzania przedsiębiorstwami, finansami czy też doświadczeniem z innych pokrewnych biznesowi branżach.

To tutaj znajdziecie nowe projekty, możliwość nawiązania kontaktów z potencjalnymi inwestorami prywatnymi lub instytucjonalnymi, przedstawicielami organizacji typu Anioły Biznesu czy też organizacjami szkoleniowymi. To poprzez uczestnictwo w społeczności www.westartup.pl uzyskacie dostęp do osób Wam podobnych, do bogatej wiedzy i doświadczenia inwestorów, mentorów i trenerów. Portal umożliwi znalezienie potencjalnych inwestorów umożliwiając realizację i wdrożenie pomysłów, utworzenie firmy typu startup przy współfinansowaniu z funduszy prywatnych, funduszy kapitałowych czy też Aniołów Biznesu.

Portal www.westartup.pl zapewni dostęp także do międzynarodowej społeczności westartup zapewniającej to wszystko w wymiarze międzynarodowym.

Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Bielsku-Białej przekazuje narzędzie umożliwiające rzeczywisty rozwój własnych pomysłów na biznes. Zapraszamy!

 
Obraz Administracja Użytkownik
Konkurs fotograficzny „Europa w moim regionie”
Administracja Użytkownik w dniu poniedziałek, 3 sierpień 2015, 12:55 napisał(a)
 

Komisja Europejska ogłosiła konkurs fotograficzny „Europa w moim regionie”, w którym mogą wziąć udział wszyscy mieszkańcy UE powyżej 18 roku życia. Konkurs ma na celu przedstawienie wpływu unijnych funduszy na życie obywateli.

Zadanie konkursowe

Aby wziąć udział w konkursie, należy zrobić zdjęcie, które wyraźnie przedstawia inwestycję powstałą przy wsparciu środków unijnych. Na fotografii musi być widoczna flaga UE oraz billboard lub tablica informująca o dofinansowaniu UE. Organizatorzy zachęcają do kreatywności. Informacje na temat projektów, które otrzymały dofinansowanie unijne można znaleźć na stronie Komisji Europejskiej: tutaj oraz tutaj.

Termin nadsyłania prac upływa 28 sierpnia 2015 r.

Nagrodą będzie wycieczka dla dwóch osób do Brukseli podczas Europejskiego Tygodnia Regionów i Miast – Open Days (12-15 października 2015 r.).

Głosowanie

Głosowanie rozpocznie się 31 sierpnia i potrwa do 8 września. Każdy użytkownik portalu społecznościowego Facebook mieszkający na stałe w jednym z 28 państw członkowskich UE lub w kraju ubiegającym się o członkowstwo (Albania, Bośnia i Hercegowina, była Jugosłowiańska Republika Macedonii, Kosowo, Czarnogóra, Serbia i Turcja) będzie mógł zagłosować na wybrane zdjęcie. Natomiast ostatecznego wyboru trzech zwycięzców dokona międzynarodowe jury składające się ze specjalistów w dziedzinie fotografii i komunikacji. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone 19 września 2015 roku. Więcej informacji o konkursie na stronach:

https://www.facebook.com/EuropeanCommission/app_386310531430573?ref=ts

https://www.pinterest.com/eucommission/eumyregion-photo-contest

Źródło: Komisja Europejska
 
Obraz Administracja Użytkownik
Umowa polsko-ukraińska
Administracja Użytkownik w dniu środa, 15 lipiec 2015, 15:55 napisał(a)
 

W dniu 15 lipca 2015 r. siedzibę Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Humanistycznej odwiedził Rektor Ukraińskiej Akademii Bankowości z siedzibą w Sumach (Ukraina). Podczas spotkania została podpisana umowa między uczelniami, w której strony zobowiązały się do:

- prowadzenia wspólnych projektów badawczych,

- realizacji wspólnych publikacji,

- wzajemnego uczestnictwa w konferencjach,

- wspólnej organizacji wydarzeń kulturalnych.

 

Ponadto w myśl umowy strony postanowiły prowadzić:

- wymianę doświadczeń w zakresie organizacji i rozwoju,

- wymianę doświadczeń w zakresie dydaktyczno-naukowym,

- wymianę osobową (kadra i studenci).

 

Zapraszamy do obejrzenia zdjęć z wizyty.

 
Obraz Administracja Użytkownik
Spotkanie dyskusyjne dla absolwentów „Co po studiach?”
Administracja Użytkownik w dniu wtorek, 14 lipiec 2015, 12:32 napisał(a)
 

Zapraszamy na spotkanie dyskusyjne dla tegorocznych absolwentów organizowane przez inkubatory.pl.

 
Obraz Administracja Użytkownik
Konferencja lipcowa
Administracja Użytkownik w dniu czwartek, 9 lipiec 2015, 13:44 napisał(a)
 

Kolejna międzynarodowa konferencja okazała się sukcesem. W Wyższej Szkole Ekonomiczno-Humanistycznej odbyła się międzynarodowa konferencja „Przemiany w kulturze i biznesie w dobie globalizacji: szanse i zagrożenia”. Konferencja była wielce udana, nie tylko ze względu na interesujące wystąpienia i prezentacje, ale także ze względu na swój kameralny charakter, co sprzyjało nieskrepowanej wymianie myśli, w przyjacielskiej atmosferze.  Uczestnicy chwalili organizację i ciepłe przyjęcie we WSEH-u.

Stałych bywalców konferencji we WSEH-u to już nie dziwi, atmosfera jest tu zawsze rodzinna i „…aż się nie chce wyjeżdżać…”.

 

Zapraszamy do obejrzenia zdjęć z konferencji.

 
Obraz Administracja Użytkownik
Young Professionals Programme 2015
Administracja Użytkownik w dniu wtorek, 9 czerwiec 2015, 14:03 napisał(a)
 

Uprzejmie informujemy, że w związku z przygotowaniami do kolejnej edycji egzaminu kwalifikującego do pracy w ONZ w ramach programu Young Professionals Programme (YPP) 2015, na stronie MSZ została umieszczona informacja na temat procedury składania aplikacji: http://www.msz.gov.pl/pl/polityka_zagraniczna/kariera_organizacje_miedzynarodowe/zatrudnienie_w_org_miedzynarodowych/aktualne_ogloszenia/young_professionals_programme__ypp__2015

 
Obraz Administracja Użytkownik
Praktyki studenckie i staże
Administracja Użytkownik w dniu sobota, 30 maj 2015, 12:38 napisał(a)
 

Szanowni Państwo,

Biuro Podróży WADI „Na Wschód” z Bielska-Białej oferuje miejsca na odbywanie praktyk studenckich i staże.
Oferta dotyczy studentów filologii i zarządzania. Więcej szczegółów poniżej:


Biuro Podróży WADI „Na Wschód”


Kogo szukamy na praktyki: http://praktykant.wadi.pl/szukamy/
Co oferujemy na praktyce i po jej zakończeniu: http://praktykant.wadi.pl/oferta/
Jakie stawiamy wymagania: http://praktykant.wadi.pl/wymagania/
Proces szkolenia praktykantów: http://praktykant.wadi.pl/szkolenie/
Korzyści z praktyk w naszej firmie: http://praktykant.wadi.pl/korzysci/

 
Obraz Administracja Użytkownik
Konkurs na interpelację
Administracja Użytkownik w dniu czwartek, 28 maj 2015, 14:22 napisał(a)
 

Pani Poseł na Sejm RP Małgorzata Pępek zaprasza studentów uczelni wyższych do udziału w konkursie na najciekawszą Interpelację Poselską.

Nagrodą w konkursie za trzy najlepsze Interpelacje jest wyjazd do Sejmu z Poseł na Sejm RP Małgorzatą Pępek.

 

Termin nadsyłania prac konkursowych: 30 czerwca 2015 r.

 

Pismo przewodnie

Plakat konkursu

Regulamin konkursu wraz z kartą uczestnika i oświadczeniem

 
Obraz Administracja Użytkownik
Konferencja w Kijowie
Administracja Użytkownik w dniu piątek, 8 maj 2015, 16:07 napisał(a)
 

W dniach 28-29 kwietnia 2015 roku w Kijowie na Ukrainie odbyła się II Międzynarodowa Konferencja Naukowa pt.: „Zrównoważony rozwój – ХХІ wiek: zarządzanie, technologie, modele (czytania naukowe im. Igora Nedina)”.

Współorganizatorem konferencji była Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Humanistyczna. Podczas konferencji omówiono szeroki zakres problemów naukowych związanych ze zrównoważonym rozwojem w kontekście integracji Ukrainy z Unią Europejską i trwałego rozwoju Europy w ogólnym rozumieniu.

Na konferencji zostały zaprezentowane referaty z Ukrainy, Polski, Łotwy i Bułgarii.

Głównymi obszarami tematycznymi konferencji były:

  • teoria i metodyka zarządzania zrównoważonym rozwojem,
  • polityka regionalna zrównoważonego rozwoju,
  • zasoby zrównoważonego rozwoju,
  • praktyczne wdrożenie zasad zrównoważonego rozwoju,
  • modele matematyczne i technologie informacyjne w systemach zapewnienia zrównoważonego rozwoju.

Organizatorem i moderatorem konferencji był Pan doktor Ievgen Khlobystov, profesor WSEH.

Wygłoszone referaty zostały opublikowane w monografii. Wśród autorów oprócz profesorów WSEH znaleźli się również studenci naszej szkoły.

Zapraszamy do obejrzenia zdjęć z konferencji.

 
Obraz Administracja Użytkownik
Zaproszenie na szkolenie
Administracja Użytkownik w dniu środa, 6 maj 2015, 12:36 napisał(a)
 

 

Pomiń Nawigacja

Nawigacja

Pomiń Podanie

Podanie

Pobierz tutaj podanie. Wypełniony i podpisany druk można składać w sekretariacie.

Pomiń Kategorie kursówPomiń Kodeks etyki pracownika naukowego

Kodeks etyki pracownika naukowego

Pomiń Karta praw studenta

Karta praw studenta

Pomiń Pomoc dla studenta niepełnosprawnego

Pomoc dla studenta niepełnosprawnego

Pomiń Wzory prezentacjiPomiń Zasady prowadzenia zajęć dydaktycznychPomiń Numer konta Uczelni

Numer konta Uczelni

Wszystkie wpłaty proszę przekazywać na adres:

Wyższa Szkoła

Ekonomiczno-Humanistyczna

ul. Sikorskiego 4

43-300 Bielsko-Biała

na konto w Banku Handlowym w Warszawie o numerze 58 1030 0019 0109 8503 0009 7975.

Pomiń Wsparcie techniczne

Wsparcie techniczne

Kontakt z administratorem:

Łukasz Fibinger
Dział IT - Informatyk

lfibinger@wseh.pl

tel.: (33) 816 51 69/70 wew. 14

Pomiń Zaloguj sięPomiń Kalendarz

Kalendarz

Ni. Pn. Wt. Śr. Cz. Pi. So.
            1
2 3 4 Dziś środa, 5 sierpień 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31