Start - Dev - Study - Czynniki sukcesu lub porażki projektu doradczego

Czynniki sukcesu lub porażki projektu doradczego

print as PDF

Celem projektu jest zdobycie wiedzy, która umożliwiałaby pełne dopasowanie innowacyjnych produktów klastra do wymagań rynku oraz odpowiedź na następujące pytania:
a) znaczenie kompetencji miękkich ekspertów w procesie świadczenie usług doradczych,
b) jakie elementy wpływają na budowanie wizerunku i marki firmy doradczej,
c) jakie czynniki wpływają na możliwość dostosowania usług do potrzeb klienta,
d) co wpływa na nawiązanie i utrzymanie długoterminowych relacji biznesowych w zakresie świadczenia usług doradczych, a co wpływa na zerwanie tych relacji,
e) jakie narzędzia informatyczne/organizacyjne powinny być stosowane w celu płynnego realizowania usługi doradczej, jakie cechy/sposoby działania powinny stanowić normę etyczną doradcy.

Polski
prof. dr hab. Sergii Illiashenko
Data: 
czwartek, 10 Styczeń, 2013