Koło Naukowe Badań Marketingowych
W grudniu 2018 roku powstało Koło Naukowe Badań Marketingowych.
Opiekunem naukowym ww. koła jest dr Tomasz Rzychoń. Koło naukowe aktualnie zrzesza 13 członków. Główne założenia i realizowane projekty:
- badanie, czy przedsiębiorcy z Bielska-Białej i okolic znają i stosują nowoczesne metody promocji swojej oferty.
- "Nowe osoby z ciekawością badawczą i inicjatywą są w Kole zawsze mile widziane i zapraszane do współpracy, której rezultatem (korzyścią) jest już w trakcie studiów własne portfolio projektów badawczych w dziedzinie marketingu oraz udział w przygotowanych publikacjach naukowych zawierających raporty z projektów badawczych"- poinformował inicjator i opiekun naukowy koła, dr Tomasz Rzychoń.
Kontakt: trzychon@wseh.pl
Koło Filozoficzne - w okresie pandemii zawieszone
Koło Finance and Accounting - w okresie pandemii zawieszone
Koło TiR - w okresie pandemii zawieszone
Koło Współczesnej Literatury - w okresie pandemii zawieszone