Start - Student - Oferty pracy

Oferty pracy

print as PDF

Szanowni Studenci!

W trosce o Waszą karierę zawodową, zwracamy się z prośbą o przesyłanie na adres: kariera@wseh.pl propozycji dotyczących ofert pracy, praktyk lub staży, jakimi jesteście zainteresowani. Przybliży nam to Wasze oczekiwania i preferencje zawodowe, a także pozwoli na bardziej ukierunkowane poszukiwania odpowiednich dla Was ofert.

Poniżej znajdują się informacje na temat ciekawych portali z ofertami pracy, a pod nimi aktualne oferty odpowiadające kompetencjom i umiejętnościom studentów oraz absolwentów WSEH.

- Jak znaleźć staż i praktyki na wakacje? Kompletny przewodnik: interviewme.pl/blog/staz-praktyki-jak-szukac

- Wydanie specjalne magazynu SEMESTR: issuu.com/semestr/docs/jesien_2018?ff

- Przewodnik o pracy w Polsce: www.karierawfinansach.pl/przewodnik/2018

- Narzędzia do tworzenia CV:

- Oferty pracy z regionu:

- Portale z ofertami pracy z branży turystyczno-hotelarskiej:

Oferty pracy:

Szczegóły dostępne tutaj.

Szczegóły dostępne tutaj.

Studenci i Absolwenci ze Śląska – płatny kurs oraz staż!
Zapraszam do wzięcia udziału w programie "Od Studenta do Specjalisty" organizowanego przez Fundację Sustinae oraz PFRON.
Zostało jeszcze kilka miejsc‼️ 
Zapraszamy do zgłoszeń telefonicznie lub mailowo w celu umówienia spotkania rekrutacyjnego.
Gliwice, ul. Świętojańska 5A/11, tel. +48 735 933 905, absolwent_slask@fundacjasustinae.org.

 

Dla kogo:

  • studenci z orzeczeniem o niepełnosprawności, oraz
  • studenci ostatniego roku (I, II stopnia, doktoranckie, podyplomowe), lub
  • absolwenci uczelni wyższej (status uzyskany w ciągu ostatnich 5 lat)

 

Co oferuje program?

  • diagnozę sytuacji w kontekście biopsychospołecznym, z uwzględnieniem czynników osobowościowych i środowiskowych w wymiarze średnio 6 godzin; 
  • grupowe warsztaty treningu pracy w wymiarze 36 godzin;

 

W przypadku orzeczenia o niepełnosprawności w stopniu umiarkowanym i znacznym, uczestnik ma ponadto prawo do realizacji poniższych form wsparcia zgodnych z Indywidualnym Planem Działania:

  • zaplanowania i wdrożenia indywidualnej ścieżki kariery w wymiarze średnio 20 godzin
  • wsparcia asystenta rynku pracy w wymiarze średnio 20 godzin;
  • wsparcia trenera aktywizacji w wymiarze średnio 15 godzin;
  • udziału w szkoleniu zawodowym zmierzającym do podniesienia lub zmiany kwalifikacji zawodowych w wymiarze średnio 90 godzin; 
  • realizacji płatnego stażu zawodowego trwającego 4 miesiące;
  • dodatku motywacyjnego na pokrycie kosztów: zakwaterowania, zatrudnienia asystenta osoby niepełnosprawnej, zatrudnienia tłumacza języka migowego, kosztów dojazdu do i z zakładu pracy

http://fundacjasustinae.org/category/pfron/ 
https://www.facebook.com/sustinae/

Ostatnia szansa na wakacyjny, płatny staż w Polsce. Weź udział w 16. edycji Programu Kariera Polskiej Rady Biznesu. Rekrutacja trwa do 30 kwietnia.

 

Program Kariera Polskiej Rady Biznesu to kilkadziesiąt najlepszych polskich firm w jednym miejscu i ponad 80 płatnych staży do wyboru. Zyskaj szansę na start w karierę i szkol swoje umiejętności pod okiem fachowców.

 

Oferujemy listę największych, cenionych polskich firm w jednym miejscu. Nabór do 16. edycji Programu Kariera będzie trwał tylko do końca kwietnia. Na chętnych studentów czeka w jednym miejscu 80 ofert płatnych. Dzięki temu można zyskać doświadczenie, a także możliwość stałego zatrudnienia. Uczestnicząc w programie można postawić pierwsze zawodowe kroki pod okiem menedżerów m.in. takich firm, jak: Adamed, Amica, Bakalland, Rothschilde, Pressglass, OEX, TVN, Erbud, czy renomowane kancelarie prawne.   

 

Wśród ofert staży znajdują się propozycje dla studentów ekonomii i finansów, nauk ścisłych, humanistycznych, społecznych oraz inżynierów. Staże Programu Kariera odbywają się w wakacje i trwają od 1 do 3 miesięcy. Są zawsze płatne. Firmy oferują miesięczne wynagrodzenie w wysokości co najmniej 2,5 tysiąca złotych, dzięki czemu nie trzeba martwić się o utrzymanie w trakcie praktyk.

 

Dołącz do Programu już dziś

 

Do 16. edycji Programu Kariera można zgłaszać się do 30 kwietnia. Jednak nie warto czekać z wypełnieniem formularza zgłoszeniowego i rozwiązaniem case study, bo pracodawcy od tego roku mogą oceniać CV i prowadzić rozmowy z kandydatami od pierwszego dnia rekrutacji. A jak pokazują statystyki zainteresowanie Programem Kariera z roku na rok rośnie.

 

Żeby dołączyć do programu wystarczy wejść na stronę programkariera.pl. Przejrzeć portfolio firm, wybrać ofertę stażu, rozwiązać zadanie case study lub przygotować list motywacyjny i wypełnić formularz dla kandydata. Rejestracja trwa do 30 kwietnia. Później firmy prowadzą rozmowy kwalifikacyjne z wybranymi kandydatami. Do 31 maja pracodawca przesyła informację do osób, które zostały zakwalifikowane na staż (z reguły robią, to znacznie wcześniej).

 

Więcej informacji na programkariera.pl

Biuro Bezpieczeństwa Narodowego zaprasza do aplikowania na Wakacyjny Staż Studencki!

Zachęcamy studentów, którzy chcieliby przez miesiąc współpracować z analitykami wykonującymi zadania bezpośrednio dla Prezydenta RP i Szefa BBN. Gotowych zdobyć doświadczenie i  kompetencje na najwyższym szczeblu administracji państwowej, a także wykonać pierwszy krok w drodze do podjęcia kariery zawodowej.

 

Formularz aplikacyjny oraz wszelkie dodatkowe informacje znajdują się na stronie www.bbn.gov.pl/staze. Termin przesyłania aplikacji upływa 28 kwietnia  2019 r.

Staż poprzedzony jest rekrutacją. Na egzamin, spośród wszystkich zgłoszonych kandydatów zaproszonych zostanie kilkudziesięciu wybranych w procesie kwalifikacyjnym. Warunkiem koniecznym jest studiowanie przynajmniej na trzecim roku oraz posiadanie średniej ocen uzyskanych w czasie studiów na poziomie powyżej 4,0. Egzamin będzie się składał z pisemnego testu wiedzy i rozmowy kwalifikacyjnej. 

Szczegóły dostępne tutaj.

Szczegóły dostępne tutaj.

Szczegóły dostępne tutaj.

Szczegóły dostępne tutaj.

W związku z planowanym projektem od kwietnia poszukujemy osób które chciałyby wejść na rynek pracy, zdobyć pierwsze doświadczenie zagranicą lub skorzystać z możliwości zarobkowej w Hamburgu.

Szukamy niemieckojęzycznych współpracowników (mogą być również osoby bez doświadczenia zawodowego) z prawem jazdy kategorii B od 17 tygodnia 2019 roku(23/24.02).

Poszukiwane osoby do pracy jako pracownik wsparcia bezpieczeństwa / pracownik BHP.

Przekłada się to stanowisko na poniższy zakres obowiązków to ::

•             kontrola przestrzegania zasad bhp ( np. w zakresie kontroli ilości wejść i wyjść pracowników)

•             kontrola przestrzegania ochrony przeciwpożarowej,

•             weryfikacja bezpieczeństwa

 

Miejsce pracy Stade (niedaleko Hamburga). Jest to jeden z największych w Europie zakładów zajmujących się  przetwórstwem metali, w tym czasie przeprowadzane są prace modernizacyjne i poszukiwane są osoby które będą uszami i oczami w zakresie bezpieczeństwa.

•             Planowane przyjazdy 25 osób 23.04.19 oraz kolejne 25 osób w dniu 24.04.2019

•             Godziny pracy od poniedziałku do soboty do około 48 godzin / tydzień. Dwie zmiany, opcjonalnie zmiana co 14 dni.

•             Od współpracowników wymagany  znajomości języka niemieckiego na poziomie B1 lub lepszym.

•             Wynagrodzenie: podstawa 10,45 euro brutto i dodatek godzinowy 0,55 euro Brutto. W sumie 11,00 euro Brutto. Nocleg w cenie 9,80 euro za dzień / dzień (rozliczanie po przepracowanym miesiącu pracy).

•             Dodatki za pracę w nadgodzinach itp.  Wypłacane są wszystkie godziny pracy, więc nie ma konta czasu pracy.

•             Pracownicy, którzy przyjeżdżają samochodem i tworzą grupy dojazdowe, otrzymują tzw. "kilometrówki" za podróż do pracy w wysokości 0,30 euro za kilometr.

•             Odległość od miejsca zakwaterowania do pracy wynosi około 22 do 27 km, a czas podróży 22 do 27 minut zgodnie z google maps..

•             Zakwaterowanie w hotelu. Są to pokoje 2 i 3 i 4 osobowe, z wspólną kuchnią.

 

Zainteresowanych kandydatów poszukujemy do 20.04.2019

Kontakt: tomasz.hachula@phh24.de

Biuro Podatkowo-Rachunkowe Plus-Minus Jan Głaz i wspólnicy sp.k., miejsce pracy: 43-300 Bielsko-Biała ul. Górska 9c:

Rodzaj umowy: umowa zlecenie, wynagrodzenie 14,70 zł. za godzinę.

Czas pracy: Zlecenie będzie wykonywane  zgodnie z potrzebami Zleceniodawcy i wg dyspozycji Zleceniobiorcy.  Można oczywiście pracować w pełnych godzinach otwarcia biura tj.  od poniedziałku do piątku, od 7 do 15, ale decyzja w tym względzie należy do Zleceniobiorcy. Zlecenie może być świadczone w dowolnym czasie, mieszczącym się w godzinach otwarcia biura.

Rodzaj pracy: proste prace biurowe takie jak: wprowadzanie danych do komputera, sporządzanie tabel w programie exel, numerowanie dokumentów, układanie dokumentów, przepisywanie tekstów.

Dodatkowe uwagi: Chętnie podejmiemy współpracę z osobami zwłaszcza zainteresowanymi ekonomią, rachunkowością, finansami. Organizacja naszej pracy pozwala z jednej strony na bezkonfliktowe łączenie pracy ze studiami, a z drugiej osoba, która  przebywa w naszym biurze dowiaduje się wielu interesujących  rzeczy z zakresu rachunkowości i podatków. Zwykle po zleceniu osoby takie otrzymują od nas propozycję zatrudnienia na umowę o pracę.

Kontakt: Barbara Ferens, e-mail:  plusminus@biuroplusminus.com   tel. 502269771

Szczegóły dostępne tutaj.

Dla jednego z naszych Klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko: MŁODSZY KSIĘGOWY Z J. ANGIELSKIM
Miejsce pracy: BIELSKO-BIAŁA
 
OBOWIĄZKI:

·         Obsługa procesów księgowych zgodnie z wewnętrznymi procedurami

·         Praca z systemem SAP

·         Kontrola poprawności danych / dokumentacji

·         Rejestracja, weryfikacja, księgowanie faktur

·         Wsparcie w zamknięciu miesiąca / roku

·         Bieżący kontakt i wsparcie klienta anglojęzycznego
 

WYMAGANIA:

·         Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (poziom B2)

·         Gotowość do pracy w godzinach wieczornych – 14:00-22:00 (sporadycznie)

·         Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku lub kierunkowe wykształcenie

·         Zdolność analitycznego myślenia.

·         Umiejętność dobrej organizacji pracy

·         Dobra znajomość pakietu Microsoft Office (w szczególności MS  Excel)

 
NASZ KLIENT OFERUJE:

·         Stabilną i długotrwałą współpracę.

·         Umowę o pracę.

·         Premię efektywnościową, wakacyjną oraz świąteczną.

·         Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych: 
- opiekę zdrowotną oraz raz w roku darmowy pakiet  kompleksowych badań,
- bilety do kina, teatru, karnety do ośrodków sportowych,
- kursy językowe (w całości finansowane przez pracodawcę),
- stypendia za wyniki naukowe,
- dla dzieci: kolonie oraz prezenty na święta,
- możliwość skorzystania z kasy zapomogowo - pożyczkowej.

·         Pracę w międzynarodowym środowisku.

·         Rozwój w organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku.

·         Wyzwania w dynamicznym zespole.

Osoby zainteresowane proszę o przesłanie CV na adres: malgorzata.pietrzak@gigroup.com

Stanowisko: Project Manager w Dziale Badań Ilościowych

Firma: IPSOS

Miejsce pracy: Warszawa
Pełna oferta: tutaj.

 

Stanowisko: Project Manager/Senior Project Manager do Działu Badań specjalizującego się w badaniach Tajemniczy Klient

Firma: IPSOS

Miejsce pracy: Warszawa
Pełna oferta: tutaj.

 

Stanowisko: Market Research Executive

Firma: Philip Morris Polska

Miejsce pracy: Warszawa
Pełna oferta: tutaj.

Szczegóły dostępne tutaj.

Dane firmy

AXA Partners CEE
Prosta 68
00-838 Warszawa

Treść ogłoszenia

Opis firmy

 

Stanowisko

Młodsza księgowa / Młodszy księgowy - Ostrava

Opis stanowiska

Główne zadania:

  • Weryfikacja dokumentów pod względem formalnym , merytorycznym i rachunkowym
  • Wspomaganie w procesie księgowania faktur zakupu, sprzedaży i innych dokumentów
  • Wspomaganie w procesie monitorowania płatności
  • Aktywne uczestnictwo w procesie zamknięcia miesiąca
  • Aktywny udział w procesie przygotowywanie danych do rocznych i okresowych sprawozdań finansowych

Wymagania

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (rachunkowość, ekonomia, finanse)
  • Bardzo dobra znajomość pakietu Office (w szczególności MS Excel)
  • Samodzielność, skrupulatność, terminowość i zaangażowanie
  • Mile widziane doświadczenia na podobnym stanowisku w księgowości

Znajomość języka czeskiego lub angielskiego będzie dodatkowym atutem

Oferujemy

Oferujemy:

  • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Możliwość zdobywania doświadczenia i rozwoju zawodowego
  • Przyjazną atmosferę
  • Komfortowe warunki pracy oraz doskonałą lokalizację w samym centrum Ostravy

Notatki

 

Klauzula

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)."

 

Uprzejmie informujemy, że kontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. 

Regiony

Czechy

Aplikuj

Miejsce pracy: Gliwice

 

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

· Rejestrację zgłoszeń telefonicznych oraz mailowych;
· Pozyskanie niezbędnych do rozwiązania danych dotyczących incydentu;
· Powiadamianie pracowników II linii o występujących nieprawidłowościach wykazywanych przez systemy monitorujące;
· Rozwiązywanie prostych zgłoszeń na podstawie procedur z bazy wiedzy;
· Udzielanie informacji w kwestiach związanych z obsługą aplikacji i sprzętu;
· Wsparcie pracowników II linii w działaniach zmierzających do rozwiązywania problemów występujących w obsługiwanych systemach.

Wymagania:

· Wykształcenie co najmniej średnie o profilu informatycznym bądź pokrewne;
· Obsługa systemów operacyjnych Windows w stopniu bardzo dobrym;
· Podstawowa znajomość dotycząca konfiguracji sieci komputerowych;
· Znajomość języka angielskiego pozwalająca na czytanie dokumentacji technicznej;
· Gotowość do podjęcia pracy zmianowej.

 

Mile widziane:

· Znajomość zagadnień dotyczących relacyjnych baz danych; systemu DOS; obsługi systemów z rodziny UNIX;
· Znajomość systemów obsługi sprzedaży detalicznej lub magazynowej.

Oferujemy:

· Prywatną opiekę medyczną;
· Możliwość długoterminowej współpracy;
· Dogodną lokalizację siedziby firmy;
· Możliwość decydowania o formie zatrudnienia.
· Elastyczne godziny pracy umożliwiające połączenie nauki z pracą.
· Rozwój umiejętności pod okiem doświadczonego opiekuna.
· Bardzo przyjazną, otwartą atmosferę pracy.

Wyślij nam swoje CV : HR@exorigo-upos.pl

 

. Administratorem Twoich danych osobowych jest Grupa Exorigo-Upos S.A. (ul. Kolejowa 5/7, 01-217 Warszawa), wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 5252535950, Regon: 146251737, KRS:0000428347

 

Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym możesz się skontaktować drogą elektroniczną: ochronadanych@exorigo-upos.pl, lub korespondencyjnie na adres ul. Kolejowa 5/7, 01-217 Warszawa z dopiskiem „Inspektor Danych Osobowych”.

 

Przesłanie aplikacji jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo do sprostowania swoich danych, zgłosić sprzeciw wobec przetwarzania oraz uzyskać od administratora dostępu do ich treści. W dowolnym momencie może Pani/Pan zgłosić administratorowi chęć ograniczenia przetwarzania danych, ich przeniesienia lub wnieść o ich usunięcie. W przypadku stwierdzenia naruszenia danych ma Pani/Pan możliwość wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (poprzednio GIODO). Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Przekazanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne. Pani/Pana dane będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji.

Praca dorywcza dla studenta jako Asystent osoby niepełnosprawnej

Godz pracy 7-9 rano, 14-16 popołudniu, stawka 30 zł brutto

Praca poniedziałek, środa, piątek

Umowa zlecenie

Zadania: Pomoc przy przemieszczeniu się osoby niepełnosprawnej z domu do busa i z busa do ośrodka i odwrotnie

Praca w Bielsku

Pracodawca INSTYTUT DIETETYKI KLINICZNEJ W BIELSKU BIAŁEJ

Kontakt: Tomasz Dera tel 697389639 mail praca@instytutzdrowiaiurody.pl

Oferta dostępna na

http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a402f7dc5b4149fbebb682f5c0d8cd55

Firma Cyganek Sp. J. poszukuje studenta lub absolwenta filologii germańskiej do pracy w charakterze handlowca.
- praca stacjonarna w Skoczowie;
- umowa o pracę;
- praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 8 - 16 lub w inny, uzgodniony indywidualnie harmonogram.;
- praca dla osób kreatywnych, otwartych na rozwój, z dobrą znajomością obsługi komputera
- zapewniamy przyuczenie do zawodu handlowca.

Dane kontaktowe:
biuro@cyganek.pl
tel. 665 061 000

Szczegóły dostępne tutaj.

Pozytywna Energia w IT

Pozytywna Energia w IT to program, w którym przygotowujemy osoby bez doświadczenia informatycznego do zawodu testera oprogramowania, inżyniera wymagań lub analityka biznesowego. Udział w projekcie jest darmowy dla uczestników.

Dla kogo?

Program skierowany jest do młodych osób, spełniających następujące kryteria:

  • Mniej niż 30 lat
  • Zamieszkujący w woj. Śląskim
  • Niepracujący
  • Nieuczący się w trybie stacjonarnym

Jak to działa?

Zgłoszenia do projektu przyjmowane są przez internetowy formularz rekrutacyjny: https://aplikuj.pozytywnaenergia.eu/pl/pozytywna-energia-w-it,ja,57

Po pozytywnym rozpatrzeniu kandydatury, a także dostarczeniu wymaganych dokumentów i zakwalifikowaniu się do projektu kandydat rozpoczyna swoją przygodę w branży IT od spotkania z doradcą zawodowym i podpisania umowy uczestnictwa.

  1. Pierwszy etap szkoleń to 5-dniowy kurs z obsługi komputerów. Przewidywane są dwa poziomy zaawansowania, dostosowane do początkowych umiejętności Uczestnika: ECDL lub ECDL Advanced. Kurs kończy się egzaminem, po którego zdaniu otrzymuje się międzynarodowy certyfikat.
  2. Kolejny etap to 10-dniowe szkolenie specjalistyczne połączone z praktycznymi warsztatami, również zakończone egzaminem z certyfikatem uznawanym na całym świecie. W zależności od predyspozycji Uczestnik kierowany jest na jedną z trzech ścieżek:
  • Tester oprogramowania z certyfikatem ISTQB
  • Inżynier wymagań z certyfikatem IREB
  • Analityk biznesowy z certyfikatem BPM.
  1. Po ukończeniu obu etapów szkolenia oraz zdaniu związanych z nimi egzaminów Uczestnik trafi na 3 miesięczny płatny staż, podczas którego będzie miał szansę w praktyce poznać pracę w wybranym zawodzie oraz wykorzystać nabyte umiejętności.
  2. Po odbyciu staży Uczestnicy wezmą udział w warsztatach podsumowujących, prowadzonych przez ekspertów z różnych dziedzin IT, dzięki którym poznają pełnię możliwości dalszego rozwoju w branży.
  3. Ostatni krok to zdobycie zatrudnienia. Na tym etapie wszystko zależy od Uczestnika, ale i tu  udzielimy wsparcia w postaci: doradcy zawodowego i pośrednika pracy, bezpośredniego kontaktu ze śląskimi firmami z branży IT oraz rekomendacji na spotkania rekrutacyjne

Kiedy?

Pierwsza tura szkoleń odbędzie się w lipcu 2018 roku, rekrutacja nadal trwa. Serdecznie zapraszamy!

Przewidywane są również następne edycje, w innych  miesiącach 2018 oraz 2019 roku. Więcej informacji można uzyskać poprzez kontakt mailowy: karolina@pozytywnaenergia.eu

Organizatorzy

Organizatorami projektu są śląskie firmy Risk Partner Sp. z o.o. oraz ZDZ Sp. z o.o., współpracujące z  doświadczonymi ekspertami z branży IT, trenerami i doradcami. Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.

Szczegóły dostępne tutaj.

Szczegóły dostępne tutaj.

Szczegóły dostępne tutaj.

Firma NAVI II w związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy poszukujemy kandydata/kandydatki na stanowisko:

 

                                                     HANDLOWIEC

 

 

Idealnym kandydatem/kandydatką będzie osoba posiadająca doświadczenie w branży handlu

Do zadań handlowca należy :

·  Budowanie trwałych relacji handlowych z obecnymi klientami oraz pozyskiwanie nowych

·  Monitorowanie rynku i działań konkurencji

 

Wymagana jest biegła znajomość języka niemieckiego a także prawo jazdy kat, B

Oferujemy wysokie wynagrodzenie

 

Prosimy o przesłanie aplikacji na adres:

·  biuro.navi@gmail.com

· 506 076 078

Staff Service Sp. z o.o. jest polską firmą - agencją zatrudnienia z ponad 16-letnim doświadczeniem na rynku pracy.

Głównym zadaniem stażysty/ki będzie wsparcie bieżącej pracy działu zajmującego się dokumentacją kadrowo-płacową.

Wymagania:

  • kandydat/ka w trakcie studiów wyższych (HR, socjologia, ekonomia, prawo)  lub/i
  • status osoby bezrobotnej (rejestracja w Urzędzie Pracy i spełnienie warunków kwalifikujących do odbycia stażu),
  • zainteresowanie zagadnieniami z obszaru HR,
  • kompetencje interpersonalne,
  • dobra znajomość pakietu MS Office,
  • dyspozycyjność minimum 2 dni w tygodniu,
  • elastyczność, samodzielność, inicjatywa

Oferujemy:

  • Odbycie płatnego stażu (6 miesięcy)
  • Możliwość nauki zawodu, nabywania doświadczenia,
  • Elastyczny grafik obecności

 

Zainteresowanych kandydatów prosimy o przesyłanie cv na nasz adres email: cv@staffservice.com.pl

W temacie wiadomości prosimy o podanie numery referencyjnego: SHR/10/18

Informujemy, iż odpowiemy tylko na wybrane oferty. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy.

W dokumentach aplikacyjnych prosimy o umieszczenie klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji prowadzonych przez Staff Service Sp. z o.o. zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997r. (Dz.U. Nr 133, poz.926 z póź.zm.). Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez okres 1 roku od dnia złożenia aplikacji. Oświadczam jednocześnie iż jestem świadomy, że moje dane osobowe mogą zostać usunięte z bazy Staff Service Sp. z o.o. bez mojej zgody.”

Agencja Pracy IKiB (www.ikib.com.pl) wpisana do rejestru KRAZ 12885 zatrudni hostessy i promotorów do obsługi akcji promocyjnych- uczniów i studentów. Zapewniamy: stałe zlecenia, miłą atmosferę, dobre warunki pracy.

Zgłoszenia zawierające CV i zdjęcia oraz klauzurę ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych prosimy wysyłać na adres: praca.ikib@wp.pl

Szczegóły dostępne tutaj.

Zgłoszenia do 15 marca 2018 roku u mgr Elżbiety Jaszczurowskiej.

Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.

 

Kiedy ostatnio brałeś udział w historycznym wydarzeniu? Masz okazję w nim uczestniczyć.

Daj sobie możliwość udziału w nietuzinkowym przedsięwzięciu pracując dla międzynarodowej korporacji, która wprowadza na polski rynek innowacyjny produkt, który już odniósł sukces na arenie międzynarodowej.

Adecco Consulting Sp. z o.o. dla swojego klienta poszukuje kandydatów na stanowisku:

 

Specjalista ds. sprzedaży i wdrożenia nowej marki

 

Co będziesz robić?

  • Aktywnie pozyskiwać oraz nawiązywać relację z Klientem
  • Pokazywać Klientowi benefity z użytkowania innowacyjnego produktu poprzez skuteczne badanie potrzeb klienta
  • Prowadzić sprzedaż urządzeń oraz opiekę posprzedażowa.
  • Brać udział i organizować wydarzenia związane promowaniem produktu
  • Realizować założone cele sprzedażowe.

Szukamy Ciebie jeżeli:

  • Dobrze się czujesz w pozyskiwaniu klienta i masz w tym doświadczenie
  • Jesteś dobry w słuchaniu. Komunikujesz się skutecznie. Swobodnie czujesz się wśród ludzi, których nie znasz.
  • Znasz swoje możliwości, ambitnie stawiasz swoje cele.
  • Wiesz jak skutecznie planować swoje działania.
  • Masz naturalne zainteresowanie innymi ludźmi. Jesteś energiczny i masz naturalny talent do swobodnej  rozmowy.
  • Lubisz pracę w ruchu

Co oferujemy?

  • Naturalnie zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z agencją Adecco
  • Masz czym pracować: samochód służbowy (lub ekwiwalent pieniężny), telefon, tablet
  • Wynagrodzenie: część stała i prowizja 
  • Pracę charakteryzującą się dużą dynamiką w sprzyjającym i otwartym otoczeniu kolegów i koleżanek
  • Basen, fitness, szachy – bardzo proszę: oferujemy atrakcyjny pakiet świadczeń.

 

Studenci zainteresowani powyższą ofertą pracy proszeni są o przesłanie swojego CV na adres piotr.tafil@adecco.com

Firma Librus spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. aktualnie poszukuje:

STAŻYSTY do działu administracji
Nr ref: STAZ/03/2018

Miejsce pracy: Katowice

 Na stażu będziesz:

  • wspomagać dział w zakresie administracji sprzedaży
  • pracować z umowami, aneksami i inną dokumentacją
  • weryfikować umowy sprzedażowe i archiwizować je

Nie będziesz robił rzeczy, które nie przydadzą Ci się w Twojej przyszłej pracy, czyli:

  • parzyć kawy - chyba że dla siebie ;)
  • robić zakupów
  • niszczyć kilometrów dokumentów

Zależy nam na osobach, które:

  • są bardzo dokładne oraz sumiennie wykonują obowiązki
  • dobrze znają MS Office w tym Excel i Word
  • są pełne energii i pozytywnego myślenia

Jak to działa?

  • staż trwa od 1 do 3 miesięcy
  • startujemy w lutym 2018
  • wynagrodzenie za 1 miesiąc to 500 zł netto
  • pracujesz z nami minimum 4 dni w tygodniu po 7 h/dziennie
  • po stażu wystawimy Ci referencje

Zainteresowany/a? Prześlij swoje CV na praca@librus.pl – w temacie wpisz STAZ/03/2018.

Chcesz dowiedzieć się o nas czegoś więcej? Wejdź na www.librus.pl/kariera

Firma Evatronix S.A. czeka na Twoje CV jeśli:

  • cechuje Cię wysoka komunikatywność
  • sukcesywnie dążysz do wyznaczonych celów
  • lubisz kontakt z ludźmi oraz pracę w zespole
  • cechuje Cię bardzo dobra organizacja pracy
  • jesteś dokładny, sumienny, pomysłowy
  • mile widziana płynna znajomość j. angielskiego

Oferujemy:

  • płatny staż na okres min. 1 miesiąca
  • elastyczne godziny pracy
  • możliwość długotrwałej współpracy po odbyciu stażu
  • kontakt z nowoczesnymi technologiami
  • ciekawą współpracę z zespołami o różnych specjalizacjach (CAD/CAM, skanery 3D, sprzęt elektroniczny)
  • stabilne zatrudnienie w renomowanej polskiej firmie
  • dużo praktycznej wiedzy, fajny i pomocny zespół oraz ciekawe dyskusje przy porannej kawie

Kandydaci spełniający powyższe wymagania i zainteresowani współpracą proszeni są o przesłanie swoich aplikacji (CV i list motywacyjny) na adres: praca@evatronix.com

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez Evatronix S.A. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. W. Przybyły 2.”

Prężnie rozwijająca się firma ProfilNET poszukuje pracownika obsługi klienta z dobrą znajomością języka niemieckiego/ słowackiego/ francuskiego.

Oczekiwania:

  • bardzo dobra znajomość języka niemieckiego/ słowackiego/ francuskiego,
  • wykształcenie min. średnie,
  • łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu kontaktów handlowych,
  • samodzielność, zaangażowanie, uczciwość, sumienność.

Główne zadania:

  • pozyskiwanie klientów,
  • obsługa obecnych klientów,
  • tłumaczenie dokumentów na język niemiecki/ słowacki/ francuski.

Oferujemy:

  • atrakcyjny system wynagrodzenia z umową o pracę,
  • dużą niezależność,
  • szeroki zakres szkoleń,
  • ciekawą pracę w młodym zespole i dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • stabilne warunki zatrudnienia,
  • niezbędne narzędzia do wykonywania obowiązków.

Zainteresowanych prosimy o przesłanie CV na adres mailowy: info@profilnet.eu

Firma VERTEX S.A. producent osłon okiennych poszukuje pracownika ze znajomością języka niemieckiego, do pracy w dziale eksportu.

Zainteresowani proszeni są o kontakt: kmrzyk@vertex.pl

Szczegóły dostępne tutaj.

Firma Seung San Ind. Poland Sp. z o. o. z Ustronia działająca w branży automotive, w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje kandydatów na stanowisko: Młodszy specjalista ds. Zaopatrzenia

Opis stanowiska:

  • Współpraca z instytucjami zewnętrznymi
  • Prowadzenie negocjacji handlowych
  • Sporządzanie analiz i raportów na potrzeby Zarządu
  • Składanie zamówień u dostawców oraz bieżąca analiza potrzeb zakładu
  • Stały nadzór nad flotą samochodową i jej obsługa
  • Nadzór nad budynkami mieszkalnymi Zarządu
  • Opieka nad koreańskimi menadżerami i ich rodzinami

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe lub średnie
  • Znajomość programów Word, Excel
  • Dobra znajomość języka angielskiego - warunek konieczny
  • Prawo jazdy kat. B
  • Gotowość do podróży służbowych

Oferujemy:

  • Ciekawą pracę w międzynarodowym koncernie produkcyjnym z branży motoryzacyjnej
  • Stabilne zatrudnienie
  • Możliwość rozwoju zawodowego

Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV w języku polskim i angielskim wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych na adres: rekrutacjaseungsan@gmail.com w tytule maila wpisując: Młodszy specjalista ds. Zaopatrzenia.

Aplikacje wysłane tylko w języku polskim nie będą brane pod uwagę.

Serwis aukcji transportowych https://clicktrans.pl szuka osoby na stanowisko:

Analityk rynku transportowego

Obowiązki:
• analiza rynku transportowego w Polsce i Europie
• analiza trendów
• monitoring rozwoju branży
• opracowywanie analiz, statystyk, zestawień
• przygotowywanie raportów

Wymagania:
• kreatywność
• biegła znajomość MS Office - Excel
• bardzo dobra znajomość języka angielskiego
• bardzo dobra organizacja czasu pracy

Oferujemy:
• zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
• możliwość pracy zdalnej
• elastyczne godziny pracy
• możliwość rozwoju zawodowego
• pracę kreatywną z możliwością rozwoju zawodowego i zwiększania swoich kompetencji

Osoby zainteresowane pracą przy giełdzie transportowej (https://clicktrans.pl) zachęcamy do przesłania CV na adres: rekrutacja@clicktrans.pl

Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm.„

Szczegóły dostępne tutaj.

Studenci! Firma Provida Sp. z.o.o. poszukuje doradcy ds. relacji z Klientem, z możliwością szybkiego awansu na wybrane stanowisko specjalistyczne lub managerskie!

Szczegóły dostępne tutaj.

Firma Seung San Ind. Poland Sp. z o. o. z Ustronia działająca w branży automotive, w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje kandydatów na stanowisko: Młodszy specjalista ds. Zaopatrzenia

Opis stanowiska:

  • Współpraca z instytucjami zewnętrznymi
  • Prowadzenie negocjacji handlowych
  • Sporządzanie analiz i raportów na potrzeby Zarządu
  • Składanie zamówień u dostawców oraz bieżąca analiza potrzeb zakładu
  • Stały nadzór nad flotą samochodową i jej obsługa
  • Nadzór nad budynkami mieszkalnymi Zarządu
  • Opieka nad koreańskimi menadżerami i ich rodzinami

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe lub średnie
  • Znajomość programów Word, Excel
  • Dobra znajomość języka angielskiego - warunek konieczny
  • Prawo jazdy kat. B
  • Gotowość do podróży służbowych

Firma oferuje:

  • Ciekawą pracę w międzynarodowym koncernie produkcyjnym z branży motoryzacyjnej
  • Stabilne zatrudnienie
  • Możliwość rozwoju zawodowego

Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV w języku polskim i angielskim wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych na adres: rekrutacjaseungsan@gmail.com w tytule maila wpisując: Młodszy specjalista ds. Zaopatrzenia. Aplikacje wysłane tylko w języku polskim nie będą brane pod uwagę.

Polska Giełda Pracy Sp. z o.o. - dynamicznie rozwijająca się firma szkoleniowo - doradcza specjalizująca się m.in. w pozyskiwaniu środków z funduszy unijnych poszukuje kandydatów na stanowisko:

Doradca zawodowy

Miejsce pracy: województwo śląskie

Zakres obowiązków:
- indywidualne i grupowe doradztwo zawodowe

  • doradztwo indywidualne w zakresie badania kompetencji i predyspozycji zawodowych, tworzenia profesjonalnych dokumentów aplikacyjnych oraz planowania ścieżki kariery.
  • doradztwo grupowe w zakresie metod poszukiwania pracy i umiejętności miękkich w formie warsztatowej.

- monitoring karier zawodowych.

- realizacja zadań administracyjnych.

Wymagania:
- wykształcenie wyższe i kwalifikacje z zakresu doradztwa zawodowego

- minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe w roli doradcy zawodowego
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera i sprzętu biurowego,
- elokwencja i wysoka kultura osobista,
- odporność na stres,
- orientacja na klienta, umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność, rzetelność,
- bardzo dobra organizacja pracy,
- umiejętność kreatywnego myślenia i rozwiązywania problemów.

Oferujemy:
- możliwość rozwoju zawodowego, zdobycia dodatkowych doświadczeń oraz umiejętności,
- atrakcyjny system wynagradzania,
- pracę w miłym, dynamicznym zespole.

Osoby spełniające powyższe oczekiwania prosimy o przesłanie swojego życiorysu zawodowego wraz z listem motywacyjnym e-mailem na adres: info@gieldapracy24.pl (w temacie prosimy wpisać nazwę stanowiska)
W aplikacji prosimy umieścić następującą klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego, zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2135, 2281, z 2016 r. poz. 195, 677 ze zm.)”

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Polska Giełda Pracy Sp. z o.o. - dynamicznie rozwijająca się firma szkoleniowo - doradcza specjalizująca się m.in. w pozyskiwaniu środków z funduszy unijnych poszukuje kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. pośrednictwa pracy

Miejsce pracy: województwo śląskie

Zakres obowiązków:
- rekrutacja pracowników,

- wstępna selekcja kandydatów (analiza dokumentów, tworzenie profili i bazy kandydatów),
- przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych,
- weryfikacja referencji,
- tworzenie i zamieszczanie ogłoszeń na portalach rekrutacyjnych,
- bieżąca współpraca z Klientami oraz nawiązywanie współpracy z nowymi parterami,
- realizacja zadań administracyjnych.

Wymagania:
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: psychologia, socjologia lub dowolne i studia podyplomowe z zakresu doradztwa zawodowego),
- minimum 2-letnie udokumentowane doświadczenie w pośrednictwie,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera i sprzętu biurowego,
- elokwencja i wysoka kultura osobista,
- odporność na stres,
- orientacja na klienta, umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność, rzetelność,
- bardzo dobra organizacja pracy,
- umiejętność kreatywnego myślenia i rozwiązywania problemów.

Oferujemy:
- możliwość rozwoju zawodowego, zdobycia dodatkowych doświadczeń oraz umiejętności,
- udział w ciekawych projektach rekrutacyjnych,
- atrakcyjny system wynagradzania,
- pracę w miłym, dynamicznym zespole.

Osoby spełniające powyższe oczekiwania prosimy o przesłanie swojego życiorysu zawodowego wraz z listem motywacyjnym e-mailem na adres: info@gieldapracy24.pl (w temacie prosimy wpisać nazwę stanowiska)
W aplikacji prosimy umieścić następującą klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego, zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2135, 2281, z 2016 r. poz. 195, 677 ze zm.)”

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Studenci! Firma JBG-2 Sp. z o.o. poszukuje pracownika działu logistyki!

Opis stanowiska:

- Obsługa procesu wysyłki towaru do klientów,

- Przygotowywanie dokumentacji wysyłkowej w transporcie krajowym i zagranicznym,

- Współpraca z firmami transportowymi i kierowcami,

- Kontakt z klientami – ustalanie terminów dostaw towarów,

- Współpraca z innymi działami w firmie.

Dokumenty (CV ze zdjęciem oraz List Motywacyjny ) prosimy przesyłać na adres: info@jbg2.com

Do dokumentów aplikacyjnych proszę o dopisanie oświadczenia zgodnego z poniższym wzorem:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez "JBG–2 "Sp. z o.o., z siedzibą w Warszowicach (43-254), ul Gajowa 5 podanych przeze mnie w Curriculum Vitae danych osobowych na potrzeby tego i przyszłych procesów rekrutacyjnych (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tj. z dnia 13 czerwca 2016 r. Dz.U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm.).”

Studenci! Lufthansa Global Business Services w Krakowie poszukuje pracowników na stanowisko:

- Business Performance Reporting & Analysis (German Speaker) https://www.testhr.pl/pl/offer/54251

- Pracownik biurowy ze znajomością języka niemieckiego https://www.testhr.pl/pl/offer/59249

- Customer Service Junior Agent with German https://www.testhr.pl/pl/offer/54643

- Młodszy Księgowy z Językiem Niemieckim https://www.testhr.pl/pl/offer/4010-jn

- Młodszy doradca ds. HR z językiem niemieckim https://www.testhr.pl/pl/offer/4480-ha0

- Studenci z językiem niemieckim https://www.testhr.pl/pl/offer/5352-lo