Start - Student - Oferty pracy

Oferty pracy

print as PDF

Szanowni Studenci!

W trosce o Waszą karierę zawodową, zwracamy się z prośbą o przesyłanie na adres: kariera@wseh.pl propozycji dotyczących ofert pracy, praktyk lub staży, jakimi jesteście zainteresowani. Przybliży nam to Wasze oczekiwania i preferencje zawodowe, a także pozwoli na bardziej ukierunkowane poszukiwania odpowiednich dla Was ofert.

Poniżej znajdują się informacje na temat ciekawych portali z ofertami pracy, a pod nimi aktualne oferty odpowiadające kompetencjom i umiejętnościom studentów oraz absolwentów WSEH.

- Jak znaleźć staż i praktyki na wakacje? Kompletny przewodnik: interviewme.pl/blog/staz-praktyki-jak-szukac

- Wydanie specjalne magazynu SEMESTR: issuu.com/semestr/docs/jesien_2018?ff

- Narzędzia do tworzenia CV:

- Oferty pracy z regionu:

- Portale z ofertami pracy z branży turystyczno-hotelarskiej:

Oferty pracy:

Szczegóły dostępne tutaj.

Szczegóły dostępne tutaj.

W związku z planowanym projektem od kwietnia poszukujemy osób które chciałyby wejść na rynek pracy, zdobyć pierwsze doświadczenie zagranicą lub skorzystać z możliwości zarobkowej w Hamburgu.

Szukamy niemieckojęzycznych współpracowników (mogą być również osoby bez doświadczenia zawodowego) z prawem jazdy kategorii B od 17 tygodnia 2019 roku(23/24.02).

Poszukiwane osoby do pracy jako pracownik wsparcia bezpieczeństwa / pracownik BHP.

Przekłada się to stanowisko na poniższy zakres obowiązków to ::

•             kontrola przestrzegania zasad bhp ( np. w zakresie kontroli ilości wejść i wyjść pracowników)

•             kontrola przestrzegania ochrony przeciwpożarowej,

•             weryfikacja bezpieczeństwa

 

Miejsce pracy Stade (niedaleko Hamburga). Jest to jeden z największych w Europie zakładów zajmujących się  przetwórstwem metali, w tym czasie przeprowadzane są prace modernizacyjne i poszukiwane są osoby które będą uszami i oczami w zakresie bezpieczeństwa.

•             Planowane przyjazdy 25 osób 23.04.19 oraz kolejne 25 osób w dniu 24.04.2019

•             Godziny pracy od poniedziałku do soboty do około 48 godzin / tydzień. Dwie zmiany, opcjonalnie zmiana co 14 dni.

•             Od współpracowników wymagany  znajomości języka niemieckiego na poziomie B1 lub lepszym.

•             Wynagrodzenie: podstawa 10,45 euro brutto i dodatek godzinowy 0,55 euro Brutto. W sumie 11,00 euro Brutto. Nocleg w cenie 9,80 euro za dzień / dzień (rozliczanie po przepracowanym miesiącu pracy).

•             Dodatki za pracę w nadgodzinach itp.  Wypłacane są wszystkie godziny pracy, więc nie ma konta czasu pracy.

•             Pracownicy, którzy przyjeżdżają samochodem i tworzą grupy dojazdowe, otrzymują tzw. "kilometrówki" za podróż do pracy w wysokości 0,30 euro za kilometr.

•             Odległość od miejsca zakwaterowania do pracy wynosi około 22 do 27 km, a czas podróży 22 do 27 minut zgodnie z google maps..

•             Zakwaterowanie w hotelu. Są to pokoje 2 i 3 i 4 osobowe, z wspólną kuchnią.

 

Zainteresowanych kandydatów poszukujemy do 20.04.2019

Kontakt: tomasz.hachula@phh24.de

Biuro Podatkowo-Rachunkowe Plus-Minus Jan Głaz i wspólnicy sp.k., miejsce pracy: 43-300 Bielsko-Biała ul. Górska 9c:

Rodzaj umowy: umowa zlecenie, wynagrodzenie 14,70 zł. za godzinę.

Czas pracy: Zlecenie będzie wykonywane  zgodnie z potrzebami Zleceniodawcy i wg dyspozycji Zleceniobiorcy.  Można oczywiście pracować w pełnych godzinach otwarcia biura tj.  od poniedziałku do piątku, od 7 do 15, ale decyzja w tym względzie należy do Zleceniobiorcy. Zlecenie może być świadczone w dowolnym czasie, mieszczącym się w godzinach otwarcia biura.

Rodzaj pracy: proste prace biurowe takie jak: wprowadzanie danych do komputera, sporządzanie tabel w programie exel, numerowanie dokumentów, układanie dokumentów, przepisywanie tekstów.

Dodatkowe uwagi: Chętnie podejmiemy współpracę z osobami zwłaszcza zainteresowanymi ekonomią, rachunkowością, finansami. Organizacja naszej pracy pozwala z jednej strony na bezkonfliktowe łączenie pracy ze studiami, a z drugiej osoba, która  przebywa w naszym biurze dowiaduje się wielu interesujących  rzeczy z zakresu rachunkowości i podatków. Zwykle po zleceniu osoby takie otrzymują od nas propozycję zatrudnienia na umowę o pracę.

Kontakt: Barbara Ferens, e-mail:  plusminus@biuroplusminus.com   tel. 502269771

Szczegóły dostępne tutaj.

Dla jednego z naszych Klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko: MŁODSZY KSIĘGOWY Z J. ANGIELSKIM
Miejsce pracy: BIELSKO-BIAŁA
 
OBOWIĄZKI:

·         Obsługa procesów księgowych zgodnie z wewnętrznymi procedurami

·         Praca z systemem SAP

·         Kontrola poprawności danych / dokumentacji

·         Rejestracja, weryfikacja, księgowanie faktur

·         Wsparcie w zamknięciu miesiąca / roku

·         Bieżący kontakt i wsparcie klienta anglojęzycznego
 

WYMAGANIA:

·         Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (poziom B2)

·         Gotowość do pracy w godzinach wieczornych – 14:00-22:00 (sporadycznie)

·         Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku lub kierunkowe wykształcenie

·         Zdolność analitycznego myślenia.

·         Umiejętność dobrej organizacji pracy

·         Dobra znajomość pakietu Microsoft Office (w szczególności MS  Excel)

 
NASZ KLIENT OFERUJE:

·         Stabilną i długotrwałą współpracę.

·         Umowę o pracę.

·         Premię efektywnościową, wakacyjną oraz świąteczną.

·         Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych: 
- opiekę zdrowotną oraz raz w roku darmowy pakiet  kompleksowych badań,
- bilety do kina, teatru, karnety do ośrodków sportowych,
- kursy językowe (w całości finansowane przez pracodawcę),
- stypendia za wyniki naukowe,
- dla dzieci: kolonie oraz prezenty na święta,
- możliwość skorzystania z kasy zapomogowo - pożyczkowej.

·         Pracę w międzynarodowym środowisku.

·         Rozwój w organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku.

·         Wyzwania w dynamicznym zespole.

Osoby zainteresowane proszę o przesłanie CV na adres: malgorzata.pietrzak@gigroup.com

Stanowisko: Project Manager w Dziale Badań Ilościowych

Firma: IPSOS

Miejsce pracy: Warszawa
Pełna oferta: tutaj.

 

Stanowisko: Project Manager/Senior Project Manager do Działu Badań specjalizującego się w badaniach Tajemniczy Klient

Firma: IPSOS

Miejsce pracy: Warszawa
Pełna oferta: tutaj.

 

Stanowisko: Market Research Executive

Firma: Philip Morris Polska

Miejsce pracy: Warszawa
Pełna oferta: tutaj.

Szczegóły dostępne tutaj.

Dane firmy

AXA Partners CEE
Prosta 68
00-838 Warszawa

Treść ogłoszenia

Opis firmy

 

Stanowisko

Młodsza księgowa / Młodszy księgowy - Ostrava

Opis stanowiska

Główne zadania:

  • Weryfikacja dokumentów pod względem formalnym , merytorycznym i rachunkowym
  • Wspomaganie w procesie księgowania faktur zakupu, sprzedaży i innych dokumentów
  • Wspomaganie w procesie monitorowania płatności
  • Aktywne uczestnictwo w procesie zamknięcia miesiąca
  • Aktywny udział w procesie przygotowywanie danych do rocznych i okresowych sprawozdań finansowych

Wymagania

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (rachunkowość, ekonomia, finanse)
  • Bardzo dobra znajomość pakietu Office (w szczególności MS Excel)
  • Samodzielność, skrupulatność, terminowość i zaangażowanie
  • Mile widziane doświadczenia na podobnym stanowisku w księgowości

Znajomość języka czeskiego lub angielskiego będzie dodatkowym atutem

Oferujemy

Oferujemy:

  • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Możliwość zdobywania doświadczenia i rozwoju zawodowego
  • Przyjazną atmosferę
  • Komfortowe warunki pracy oraz doskonałą lokalizację w samym centrum Ostravy

Notatki

 

Klauzula

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)."

 

Uprzejmie informujemy, że kontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. 

Regiony

Czechy

Aplikuj

Miejsce pracy: Gliwice

 

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

· Rejestrację zgłoszeń telefonicznych oraz mailowych;
· Pozyskanie niezbędnych do rozwiązania danych dotyczących incydentu;
· Powiadamianie pracowników II linii o występujących nieprawidłowościach wykazywanych przez systemy monitorujące;
· Rozwiązywanie prostych zgłoszeń na podstawie procedur z bazy wiedzy;
· Udzielanie informacji w kwestiach związanych z obsługą aplikacji i sprzętu;
· Wsparcie pracowników II linii w działaniach zmierzających do rozwiązywania problemów występujących w obsługiwanych systemach.

Wymagania:

· Wykształcenie co najmniej średnie o profilu informatycznym bądź pokrewne;
· Obsługa systemów operacyjnych Windows w stopniu bardzo dobrym;
· Podstawowa znajomość dotycząca konfiguracji sieci komputerowych;
· Znajomość języka angielskiego pozwalająca na czytanie dokumentacji technicznej;
· Gotowość do podjęcia pracy zmianowej.

 

Mile widziane:

· Znajomość zagadnień dotyczących relacyjnych baz danych; systemu DOS; obsługi systemów z rodziny UNIX;
· Znajomość systemów obsługi sprzedaży detalicznej lub magazynowej.

Oferujemy:

· Prywatną opiekę medyczną;
· Możliwość długoterminowej współpracy;
· Dogodną lokalizację siedziby firmy;
· Możliwość decydowania o formie zatrudnienia.
· Elastyczne godziny pracy umożliwiające połączenie nauki z pracą.
· Rozwój umiejętności pod okiem doświadczonego opiekuna.
· Bardzo przyjazną, otwartą atmosferę pracy.

Wyślij nam swoje CV : HR@exorigo-upos.pl

 

. Administratorem Twoich danych osobowych jest Grupa Exorigo-Upos S.A. (ul. Kolejowa 5/7, 01-217 Warszawa), wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 5252535950, Regon: 146251737, KRS:0000428347

 

Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym możesz się skontaktować drogą elektroniczną: ochronadanych@exorigo-upos.pl, lub korespondencyjnie na adres ul. Kolejowa 5/7, 01-217 Warszawa z dopiskiem „Inspektor Danych Osobowych”.

 

Przesłanie aplikacji jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo do sprostowania swoich danych, zgłosić sprzeciw wobec przetwarzania oraz uzyskać od administratora dostępu do ich treści. W dowolnym momencie może Pani/Pan zgłosić administratorowi chęć ograniczenia przetwarzania danych, ich przeniesienia lub wnieść o ich usunięcie. W przypadku stwierdzenia naruszenia danych ma Pani/Pan możliwość wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (poprzednio GIODO). Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Przekazanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne. Pani/Pana dane będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji.

Praca dorywcza dla studenta jako Asystent osoby niepełnosprawnej

Godz pracy 7-9 rano, 14-16 popołudniu, stawka 30 zł brutto

Praca poniedziałek, środa, piątek

Umowa zlecenie

Zadania: Pomoc przy przemieszczeniu się osoby niepełnosprawnej z domu do busa i z busa do ośrodka i odwrotnie

Praca w Bielsku

Pracodawca INSTYTUT DIETETYKI KLINICZNEJ W BIELSKU BIAŁEJ

Kontakt: Tomasz Dera tel 697389639 mail praca@instytutzdrowiaiurody.pl

Oferta dostępna na

http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a402f7dc5b4149fbebb682f5c0d8cd55

Firma Cyganek Sp. J. poszukuje studenta lub absolwenta filologii germańskiej do pracy w charakterze handlowca.
- praca stacjonarna w Skoczowie;
- umowa o pracę;
- praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 8 - 16 lub w inny, uzgodniony indywidualnie harmonogram.;
- praca dla osób kreatywnych, otwartych na rozwój, z dobrą znajomością obsługi komputera
- zapewniamy przyuczenie do zawodu handlowca.

Dane kontaktowe:
biuro@cyganek.pl
tel. 665 061 000

Szczegóły dostępne tutaj.

Pozytywna Energia w IT

Pozytywna Energia w IT to program, w którym przygotowujemy osoby bez doświadczenia informatycznego do zawodu testera oprogramowania, inżyniera wymagań lub analityka biznesowego. Udział w projekcie jest darmowy dla uczestników.

Dla kogo?

Program skierowany jest do młodych osób, spełniających następujące kryteria:

  • Mniej niż 30 lat
  • Zamieszkujący w woj. Śląskim
  • Niepracujący
  • Nieuczący się w trybie stacjonarnym

Jak to działa?

Zgłoszenia do projektu przyjmowane są przez internetowy formularz rekrutacyjny: https://aplikuj.pozytywnaenergia.eu/pl/pozytywna-energia-w-it,ja,57

Po pozytywnym rozpatrzeniu kandydatury, a także dostarczeniu wymaganych dokumentów i zakwalifikowaniu się do projektu kandydat rozpoczyna swoją przygodę w branży IT od spotkania z doradcą zawodowym i podpisania umowy uczestnictwa.

  1. Pierwszy etap szkoleń to 5-dniowy kurs z obsługi komputerów. Przewidywane są dwa poziomy zaawansowania, dostosowane do początkowych umiejętności Uczestnika: ECDL lub ECDL Advanced. Kurs kończy się egzaminem, po którego zdaniu otrzymuje się międzynarodowy certyfikat.
  2. Kolejny etap to 10-dniowe szkolenie specjalistyczne połączone z praktycznymi warsztatami, również zakończone egzaminem z certyfikatem uznawanym na całym świecie. W zależności od predyspozycji Uczestnik kierowany jest na jedną z trzech ścieżek:
  • Tester oprogramowania z certyfikatem ISTQB
  • Inżynier wymagań z certyfikatem IREB
  • Analityk biznesowy z certyfikatem BPM.
  1. Po ukończeniu obu etapów szkolenia oraz zdaniu związanych z nimi egzaminów Uczestnik trafi na 3 miesięczny płatny staż, podczas którego będzie miał szansę w praktyce poznać pracę w wybranym zawodzie oraz wykorzystać nabyte umiejętności.
  2. Po odbyciu staży Uczestnicy wezmą udział w warsztatach podsumowujących, prowadzonych przez ekspertów z różnych dziedzin IT, dzięki którym poznają pełnię możliwości dalszego rozwoju w branży.
  3. Ostatni krok to zdobycie zatrudnienia. Na tym etapie wszystko zależy od Uczestnika, ale i tu  udzielimy wsparcia w postaci: doradcy zawodowego i pośrednika pracy, bezpośredniego kontaktu ze śląskimi firmami z branży IT oraz rekomendacji na spotkania rekrutacyjne

Kiedy?

Pierwsza tura szkoleń odbędzie się w lipcu 2018 roku, rekrutacja nadal trwa. Serdecznie zapraszamy!

Przewidywane są również następne edycje, w innych  miesiącach 2018 oraz 2019 roku. Więcej informacji można uzyskać poprzez kontakt mailowy: karolina@pozytywnaenergia.eu

Organizatorzy

Organizatorami projektu są śląskie firmy Risk Partner Sp. z o.o. oraz ZDZ Sp. z o.o., współpracujące z  doświadczonymi ekspertami z branży IT, trenerami i doradcami. Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.

Szczegóły dostępne tutaj.

Szczegóły dostępne tutaj.

Szczegóły dostępne tutaj.

Firma NAVI II w związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy poszukujemy kandydata/kandydatki na stanowisko:

 

                                                     HANDLOWIEC

 

 

Idealnym kandydatem/kandydatką będzie osoba posiadająca doświadczenie w branży handlu

Do zadań handlowca należy :

·  Budowanie trwałych relacji handlowych z obecnymi klientami oraz pozyskiwanie nowych

·  Monitorowanie rynku i działań konkurencji

 

Wymagana jest biegła znajomość języka niemieckiego a także prawo jazdy kat, B

Oferujemy wysokie wynagrodzenie

 

Prosimy o przesłanie aplikacji na adres:

·  biuro.navi@gmail.com

· 506 076 078

Staff Service Sp. z o.o. jest polską firmą - agencją zatrudnienia z ponad 16-letnim doświadczeniem na rynku pracy.

Głównym zadaniem stażysty/ki będzie wsparcie bieżącej pracy działu zajmującego się dokumentacją kadrowo-płacową.

Wymagania:

  • kandydat/ka w trakcie studiów wyższych (HR, socjologia, ekonomia, prawo)  lub/i
  • status osoby bezrobotnej (rejestracja w Urzędzie Pracy i spełnienie warunków kwalifikujących do odbycia stażu),
  • zainteresowanie zagadnieniami z obszaru HR,
  • kompetencje interpersonalne,
  • dobra znajomość pakietu MS Office,
  • dyspozycyjność minimum 2 dni w tygodniu,
  • elastyczność, samodzielność, inicjatywa

Oferujemy:

  • Odbycie płatnego stażu (6 miesięcy)
  • Możliwość nauki zawodu, nabywania doświadczenia,
  • Elastyczny grafik obecności

 

Zainteresowanych kandydatów prosimy o przesyłanie cv na nasz adres email: cv@staffservice.com.pl

W temacie wiadomości prosimy o podanie numery referencyjnego: SHR/10/18

Informujemy, iż odpowiemy tylko na wybrane oferty. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy.

W dokumentach aplikacyjnych prosimy o umieszczenie klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji prowadzonych przez Staff Service Sp. z o.o. zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997r. (Dz.U. Nr 133, poz.926 z póź.zm.). Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez okres 1 roku od dnia złożenia aplikacji. Oświadczam jednocześnie iż jestem świadomy, że moje dane osobowe mogą zostać usunięte z bazy Staff Service Sp. z o.o. bez mojej zgody.”

Agencja Pracy IKiB (www.ikib.com.pl) wpisana do rejestru KRAZ 12885 zatrudni hostessy i promotorów do obsługi akcji promocyjnych- uczniów i studentów. Zapewniamy: stałe zlecenia, miłą atmosferę, dobre warunki pracy.

Zgłoszenia zawierające CV i zdjęcia oraz klauzurę ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych prosimy wysyłać na adres: praca.ikib@wp.pl

Szczegóły dostępne tutaj.

Zgłoszenia do 15 marca 2018 roku u mgr Elżbiety Jaszczurowskiej.

Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.

 

Kiedy ostatnio brałeś udział w historycznym wydarzeniu? Masz okazję w nim uczestniczyć.

Daj sobie możliwość udziału w nietuzinkowym przedsięwzięciu pracując dla międzynarodowej korporacji, która wprowadza na polski rynek innowacyjny produkt, który już odniósł sukces na arenie międzynarodowej.

Adecco Consulting Sp. z o.o. dla swojego klienta poszukuje kandydatów na stanowisku:

 

Specjalista ds. sprzedaży i wdrożenia nowej marki

 

Co będziesz robić?

  • Aktywnie pozyskiwać oraz nawiązywać relację z Klientem
  • Pokazywać Klientowi benefity z użytkowania innowacyjnego produktu poprzez skuteczne badanie potrzeb klienta
  • Prowadzić sprzedaż urządzeń oraz opiekę posprzedażowa.
  • Brać udział i organizować wydarzenia związane promowaniem produktu
  • Realizować założone cele sprzedażowe.

Szukamy Ciebie jeżeli:

  • Dobrze się czujesz w pozyskiwaniu klienta i masz w tym doświadczenie
  • Jesteś dobry w słuchaniu. Komunikujesz się skutecznie. Swobodnie czujesz się wśród ludzi, których nie znasz.
  • Znasz swoje możliwości, ambitnie stawiasz swoje cele.
  • Wiesz jak skutecznie planować swoje działania.
  • Masz naturalne zainteresowanie innymi ludźmi. Jesteś energiczny i masz naturalny talent do swobodnej  rozmowy.
  • Lubisz pracę w ruchu

Co oferujemy?

  • Naturalnie zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z agencją Adecco
  • Masz czym pracować: samochód służbowy (lub ekwiwalent pieniężny), telefon, tablet
  • Wynagrodzenie: część stała i prowizja 
  • Pracę charakteryzującą się dużą dynamiką w sprzyjającym i otwartym otoczeniu kolegów i koleżanek
  • Basen, fitness, szachy – bardzo proszę: oferujemy atrakcyjny pakiet świadczeń.

 

Studenci zainteresowani powyższą ofertą pracy proszeni są o przesłanie swojego CV na adres piotr.tafil@adecco.com

Firma Librus spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. aktualnie poszukuje:

STAŻYSTY do działu administracji
Nr ref: STAZ/03/2018

Miejsce pracy: Katowice

 Na stażu będziesz:

  • wspomagać dział w zakresie administracji sprzedaży
  • pracować z umowami, aneksami i inną dokumentacją
  • weryfikować umowy sprzedażowe i archiwizować je

Nie będziesz robił rzeczy, które nie przydadzą Ci się w Twojej przyszłej pracy, czyli:

  • parzyć kawy - chyba że dla siebie ;)
  • robić zakupów
  • niszczyć kilometrów dokumentów

Zależy nam na osobach, które:

  • są bardzo dokładne oraz sumiennie wykonują obowiązki
  • dobrze znają MS Office w tym Excel i Word
  • są pełne energii i pozytywnego myślenia

Jak to działa?

  • staż trwa od 1 do 3 miesięcy
  • startujemy w lutym 2018
  • wynagrodzenie za 1 miesiąc to 500 zł netto
  • pracujesz z nami minimum 4 dni w tygodniu po 7 h/dziennie
  • po stażu wystawimy Ci referencje

Zainteresowany/a? Prześlij swoje CV na praca@librus.pl – w temacie wpisz STAZ/03/2018.

Chcesz dowiedzieć się o nas czegoś więcej? Wejdź na www.librus.pl/kariera

Firma Evatronix S.A. czeka na Twoje CV jeśli:

  • cechuje Cię wysoka komunikatywność
  • sukcesywnie dążysz do wyznaczonych celów
  • lubisz kontakt z ludźmi oraz pracę w zespole
  • cechuje Cię bardzo dobra organizacja pracy
  • jesteś dokładny, sumienny, pomysłowy
  • mile widziana płynna znajomość j. angielskiego

Oferujemy:

  • płatny staż na okres min. 1 miesiąca
  • elastyczne godziny pracy
  • możliwość długotrwałej współpracy po odbyciu stażu
  • kontakt z nowoczesnymi technologiami
  • ciekawą współpracę z zespołami o różnych specjalizacjach (CAD/CAM, skanery 3D, sprzęt elektroniczny)
  • stabilne zatrudnienie w renomowanej polskiej firmie
  • dużo praktycznej wiedzy, fajny i pomocny zespół oraz ciekawe dyskusje przy porannej kawie

Kandydaci spełniający powyższe wymagania i zainteresowani współpracą proszeni są o przesłanie swoich aplikacji (CV i list motywacyjny) na adres: praca@evatronix.com

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez Evatronix S.A. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. W. Przybyły 2.”

Prężnie rozwijająca się firma ProfilNET poszukuje pracownika obsługi klienta z dobrą znajomością języka niemieckiego/ słowackiego/ francuskiego.

Oczekiwania:

  • bardzo dobra znajomość języka niemieckiego/ słowackiego/ francuskiego,
  • wykształcenie min. średnie,
  • łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu kontaktów handlowych,
  • samodzielność, zaangażowanie, uczciwość, sumienność.

Główne zadania:

  • pozyskiwanie klientów,
  • obsługa obecnych klientów,
  • tłumaczenie dokumentów na język niemiecki/ słowacki/ francuski.

Oferujemy:

  • atrakcyjny system wynagrodzenia z umową o pracę,
  • dużą niezależność,
  • szeroki zakres szkoleń,
  • ciekawą pracę w młodym zespole i dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • stabilne warunki zatrudnienia,
  • niezbędne narzędzia do wykonywania obowiązków.

Zainteresowanych prosimy o przesłanie CV na adres mailowy: info@profilnet.eu

Firma VERTEX S.A. producent osłon okiennych poszukuje pracownika ze znajomością języka niemieckiego, do pracy w dziale eksportu.

Zainteresowani proszeni są o kontakt: kmrzyk@vertex.pl

Szczegóły dostępne tutaj.

Firma Seung San Ind. Poland Sp. z o. o. z Ustronia działająca w branży automotive, w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje kandydatów na stanowisko: Młodszy specjalista ds. Zaopatrzenia

Opis stanowiska:

  • Współpraca z instytucjami zewnętrznymi
  • Prowadzenie negocjacji handlowych
  • Sporządzanie analiz i raportów na potrzeby Zarządu
  • Składanie zamówień u dostawców oraz bieżąca analiza potrzeb zakładu
  • Stały nadzór nad flotą samochodową i jej obsługa
  • Nadzór nad budynkami mieszkalnymi Zarządu
  • Opieka nad koreańskimi menadżerami i ich rodzinami

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe lub średnie
  • Znajomość programów Word, Excel
  • Dobra znajomość języka angielskiego - warunek konieczny
  • Prawo jazdy kat. B
  • Gotowość do podróży służbowych

Oferujemy:

  • Ciekawą pracę w międzynarodowym koncernie produkcyjnym z branży motoryzacyjnej
  • Stabilne zatrudnienie
  • Możliwość rozwoju zawodowego

Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV w języku polskim i angielskim wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych na adres: rekrutacjaseungsan@gmail.com w tytule maila wpisując: Młodszy specjalista ds. Zaopatrzenia.

Aplikacje wysłane tylko w języku polskim nie będą brane pod uwagę.

Serwis aukcji transportowych https://clicktrans.pl szuka osoby na stanowisko:

Analityk rynku transportowego

Obowiązki:
• analiza rynku transportowego w Polsce i Europie
• analiza trendów
• monitoring rozwoju branży
• opracowywanie analiz, statystyk, zestawień
• przygotowywanie raportów

Wymagania:
• kreatywność
• biegła znajomość MS Office - Excel
• bardzo dobra znajomość języka angielskiego
• bardzo dobra organizacja czasu pracy

Oferujemy:
• zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
• możliwość pracy zdalnej
• elastyczne godziny pracy
• możliwość rozwoju zawodowego
• pracę kreatywną z możliwością rozwoju zawodowego i zwiększania swoich kompetencji

Osoby zainteresowane pracą przy giełdzie transportowej (https://clicktrans.pl) zachęcamy do przesłania CV na adres: rekrutacja@clicktrans.pl

Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm.„

Szczegóły dostępne tutaj.

Studenci! Firma Provida Sp. z.o.o. poszukuje doradcy ds. relacji z Klientem, z możliwością szybkiego awansu na wybrane stanowisko specjalistyczne lub managerskie!

Szczegóły dostępne tutaj.

Firma Seung San Ind. Poland Sp. z o. o. z Ustronia działająca w branży automotive, w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje kandydatów na stanowisko: Młodszy specjalista ds. Zaopatrzenia

Opis stanowiska:

  • Współpraca z instytucjami zewnętrznymi
  • Prowadzenie negocjacji handlowych
  • Sporządzanie analiz i raportów na potrzeby Zarządu
  • Składanie zamówień u dostawców oraz bieżąca analiza potrzeb zakładu
  • Stały nadzór nad flotą samochodową i jej obsługa
  • Nadzór nad budynkami mieszkalnymi Zarządu
  • Opieka nad koreańskimi menadżerami i ich rodzinami

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe lub średnie
  • Znajomość programów Word, Excel
  • Dobra znajomość języka angielskiego - warunek konieczny
  • Prawo jazdy kat. B
  • Gotowość do podróży służbowych

Firma oferuje:

  • Ciekawą pracę w międzynarodowym koncernie produkcyjnym z branży motoryzacyjnej
  • Stabilne zatrudnienie
  • Możliwość rozwoju zawodowego

Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV w języku polskim i angielskim wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych na adres: rekrutacjaseungsan@gmail.com w tytule maila wpisując: Młodszy specjalista ds. Zaopatrzenia. Aplikacje wysłane tylko w języku polskim nie będą brane pod uwagę.

Polska Giełda Pracy Sp. z o.o. - dynamicznie rozwijająca się firma szkoleniowo - doradcza specjalizująca się m.in. w pozyskiwaniu środków z funduszy unijnych poszukuje kandydatów na stanowisko:

Doradca zawodowy

Miejsce pracy: województwo śląskie

Zakres obowiązków:
- indywidualne i grupowe doradztwo zawodowe

  • doradztwo indywidualne w zakresie badania kompetencji i predyspozycji zawodowych, tworzenia profesjonalnych dokumentów aplikacyjnych oraz planowania ścieżki kariery.
  • doradztwo grupowe w zakresie metod poszukiwania pracy i umiejętności miękkich w formie warsztatowej.

- monitoring karier zawodowych.

- realizacja zadań administracyjnych.

Wymagania:
- wykształcenie wyższe i kwalifikacje z zakresu doradztwa zawodowego

- minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe w roli doradcy zawodowego
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera i sprzętu biurowego,
- elokwencja i wysoka kultura osobista,
- odporność na stres,
- orientacja na klienta, umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność, rzetelność,
- bardzo dobra organizacja pracy,
- umiejętność kreatywnego myślenia i rozwiązywania problemów.

Oferujemy:
- możliwość rozwoju zawodowego, zdobycia dodatkowych doświadczeń oraz umiejętności,
- atrakcyjny system wynagradzania,
- pracę w miłym, dynamicznym zespole.

Osoby spełniające powyższe oczekiwania prosimy o przesłanie swojego życiorysu zawodowego wraz z listem motywacyjnym e-mailem na adres: info@gieldapracy24.pl (w temacie prosimy wpisać nazwę stanowiska)
W aplikacji prosimy umieścić następującą klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego, zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2135, 2281, z 2016 r. poz. 195, 677 ze zm.)”

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Polska Giełda Pracy Sp. z o.o. - dynamicznie rozwijająca się firma szkoleniowo - doradcza specjalizująca się m.in. w pozyskiwaniu środków z funduszy unijnych poszukuje kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. pośrednictwa pracy

Miejsce pracy: województwo śląskie

Zakres obowiązków:
- rekrutacja pracowników,

- wstępna selekcja kandydatów (analiza dokumentów, tworzenie profili i bazy kandydatów),
- przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych,
- weryfikacja referencji,
- tworzenie i zamieszczanie ogłoszeń na portalach rekrutacyjnych,
- bieżąca współpraca z Klientami oraz nawiązywanie współpracy z nowymi parterami,
- realizacja zadań administracyjnych.

Wymagania:
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: psychologia, socjologia lub dowolne i studia podyplomowe z zakresu doradztwa zawodowego),
- minimum 2-letnie udokumentowane doświadczenie w pośrednictwie,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera i sprzętu biurowego,
- elokwencja i wysoka kultura osobista,
- odporność na stres,
- orientacja na klienta, umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność, rzetelność,
- bardzo dobra organizacja pracy,
- umiejętność kreatywnego myślenia i rozwiązywania problemów.

Oferujemy:
- możliwość rozwoju zawodowego, zdobycia dodatkowych doświadczeń oraz umiejętności,
- udział w ciekawych projektach rekrutacyjnych,
- atrakcyjny system wynagradzania,
- pracę w miłym, dynamicznym zespole.

Osoby spełniające powyższe oczekiwania prosimy o przesłanie swojego życiorysu zawodowego wraz z listem motywacyjnym e-mailem na adres: info@gieldapracy24.pl (w temacie prosimy wpisać nazwę stanowiska)
W aplikacji prosimy umieścić następującą klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego, zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2135, 2281, z 2016 r. poz. 195, 677 ze zm.)”

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Studenci! Firma JBG-2 Sp. z o.o. poszukuje pracownika działu logistyki!

Opis stanowiska:

- Obsługa procesu wysyłki towaru do klientów,

- Przygotowywanie dokumentacji wysyłkowej w transporcie krajowym i zagranicznym,

- Współpraca z firmami transportowymi i kierowcami,

- Kontakt z klientami – ustalanie terminów dostaw towarów,

- Współpraca z innymi działami w firmie.

Dokumenty (CV ze zdjęciem oraz List Motywacyjny ) prosimy przesyłać na adres: info@jbg2.com

Do dokumentów aplikacyjnych proszę o dopisanie oświadczenia zgodnego z poniższym wzorem:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez "JBG–2 "Sp. z o.o., z siedzibą w Warszowicach (43-254), ul Gajowa 5 podanych przeze mnie w Curriculum Vitae danych osobowych na potrzeby tego i przyszłych procesów rekrutacyjnych (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tj. z dnia 13 czerwca 2016 r. Dz.U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm.).”

Studenci! Lufthansa Global Business Services w Krakowie poszukuje pracowników na stanowisko:

- Business Performance Reporting & Analysis (German Speaker) https://www.testhr.pl/pl/offer/54251

- Pracownik biurowy ze znajomością języka niemieckiego https://www.testhr.pl/pl/offer/59249

- Customer Service Junior Agent with German https://www.testhr.pl/pl/offer/54643

- Młodszy Księgowy z Językiem Niemieckim https://www.testhr.pl/pl/offer/4010-jn

- Młodszy doradca ds. HR z językiem niemieckim https://www.testhr.pl/pl/offer/4480-ha0

- Studenci z językiem niemieckim https://www.testhr.pl/pl/offer/5352-lo