Start - Wydawnictwo - Publikacje Publikacje Poniżej znajduje się lista publikacji wydanych przez Wyższą Szkołę Ekonomiczno-Humanistyczną. Marketing of Innovations. Innovations in marketing (2022) Marketing of Innovations. Innovations in marketing (2021) Modelling of Natural and Economic Systems` Sustainability Institutional, Financial and Economic Challenges and Prospects of Cooperation between Ukraine and MENA Region Marketing of Innovations. Innovations in marketing Interdyscyplinarne uwarunkowania współczesnego zarządzania Zrównoważony rozwój — ХХІ wiek: zarządzanie, technologie, modele – dyskusje 2018 Public administration for sustainable development Проблеми та перспективи розвитку державного управління в умовах реформування Problemy współczesnej logistyki Finansowe aspekty funkcjonowania samorządu terytorialnego Problemy i uwarunkowania samorządności terytorialnej Methodological bases and practice of sustainable development implementation Ekologizacja energetyki w zapewnieniu zrównoważonego rozwoju państwa Zrównoważony rozwój przedsiębiorstwa, regionu, społeczeństwa: innowacyjne podejście do zapewniania Współczesne problemy globalizacji finansowej Marketing usług edukacyjnych Zrównoważony rozwój - XXI wiek: zarządzanie, technologie, modele Zrównoważony rozwój - XXI wiek: zarządzanie, technologie, modele Zrównoważony rozwój przedsiębiorstwa, regionu, społeczeństwa: innowacyjne podejście do zapewniania Zrównoważony rozwój - XXI wiek: zarządzanie Współczesne koncepcje zarządzania w szkolnictwie wyższym Samorząd terytorialny - wspólnota polityczna czy obywatelska? Інновації у маркетингу та менеджменті The language of sense, common-sense and nonsene Współczesne problemy zarządzania organizacją Managing the organization chosen problems of theory and practice Nowe trendy w zarządzaniu przedsiębiorstwem Współczesne koncepcje i strategie zarządzania. Teoria a praktyka Nowoczesne tendencje w zarządzaniu Strategies Of Reading: Identity, Memory, Metaphor The contextuality of language and culture Zarządzanie przedsiębiorcze w organizacji non-profit i administracji publicznej Z Dziejów Rosji I Polski W XX Wieku Podstawy Zarządzania The Teaching Practice Handbook Instytucja prezydenta i wybory prezydenckie 2000 roku. Studia i szkice Ravishing interiors, frontiers of light on the novels of J.M. Coetzee Samorząd terytorialny jako forma władzy publicznej w strukturze organizacyjnej Rzeczpospolitej Polskiej Unia Europejska - główne założenia procesu integracji Zachowania ludzi w organizacji Zarządzanie w organizacjach non-profit. Strategie. Marketing Figa Rozwój Firmy : Zarządzanie – Jakość - Wartość Projakościowe zarządzanie rozwojem produkcji w przedsiębiorstwie Inside out Grievings - Wrzesień 20-23, 2012, Ustroń, Polska Marketing and management of innovations 1’2014 wróć: Wydawnictwo